• Τηλέφωνο: 210 22 35 867

Facebook iconYoutube iconGoogle Plus iconEmail icon

0
Menu

opening hours

freeshipping
courier

Φίλτρα αναζήτησης

mayoral collection

gdpr2

diafimisi black friday

SELECT LANGUAGE

Επιστροφή - αλλαγή προϊόντων ή ακύρωση παραγγελίας

Δικαίωμα Υπαναχώρησης / ακύρωση παραγγελίας

Εάν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας, καλώντας μας στο 210 22 35 867 κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος (δες ωράριο). Ακύρωση ή τροποποίηση παραγγελίας δεν γίνεται δεκτή μέσω fax ή email. Θα πρέπει να μας δώσετε τον κωδικό παραγγελίας που λάβατε κατά την ολοκλήρωσή της. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη παραδοθεί στον Courier, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων και ισχύουν ότι αναγράφονται παρακάτω στις επιστροφές.

Επιστροφή - αλλαγή προϊόντων

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση), αν δεν είσαστε ικανοποιημένοι με την αγορά που πραγματοποιήσατε, έχετε το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος και να ζητήσετε την επιστροφή του αντίστοιχου ποσού.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία (όλα τα προϊόντα της παραγγελίας) που πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος ή μέρος αυτής (κάποιο ή κάποια προϊόντα της παραγγελίας), εντός προθεσμίας 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας (από τον ταχυδρόμο, courier κλπ) μέχρι την παραλαβή της από εμάς. Μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής, γίνονται δεκτές επιστροφές μόνο ελαττωματικών προϊόντων.

 Επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές :

  • Σε προϊόντα τα οποία δεν επιστρέφονται για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, των οποίων οι συσκευασίες έχουν ανοιχθεί μετά την παράδοση, όπως εσώρουχα, κάλτσες, καλσόν, καλλυντικά κλπ.
  • Σε βιβλία.
  • Σε έπιπλα και άλλα προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί από τον πελάτη ή για τον πελάτη.
  • Σε προϊόντα που η συσκευασία τους έχει ανοιχθεί ή/και καταστραφεί.
  • Σε προϊόντα που έχουν φορεθεί, πλυθεί, τροποποιηθεί και έχουν αφαιρεθεί οι ταμπέλες που είχαν κολληθεί σε αυτά και γενικά αν τα προϊόντα δεν μπορούν να πωληθούν εκ νέου.
  • Αν παρέλθει η προθεσμία των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας (από τον ταχυδρόμο, courier κλπ), εκτός κι αν πρόκειται μόνο για ελαττωματικά προϊόντα.
  • Σε προϊόντα για τα οποία έχει γίνει ειδική παραγγελία και τροποποίηση κατ' απαίτηση του πελάτη (π.χ. χρωματισμός ή σχέδιο που επιθυμεί ο πελάτης, κ.λ.π.).

Η επιστροφή μπορεί να γίνει με δύο τρόπους :

  • Να φέρετε εσείς ή κάποιος εκπρόσωπός σας τα προϊόντα απευθείας στο κατάστημά μας (ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - Πατησίων 284 - Έναντι Φοιτ. Εστίας, τηλ. 210 2235867) κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος (δες ωράριο).
  • Να μας στείλετε τα προϊόντα στο κατάστημά μας (ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - Πατησίων 284 - Έναντι Φοιτ. Εστίας, τηλ. 210 2235867) ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟΥ ΕΛΤΑ ή ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗΣ (σε περίπτωση που τα είδη τα παραλάβατε με μεταφορική).

    ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (COURIER), Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟΥ ΕΛΤΑ.

    Το κόστος αποστολής αρχικά βαρύνει εσάς. Στην περίπτωση που ευθυνόμαστε εμείς λόγω δικού μας λάθους, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής και να σας επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής είτε ως έκπτωση είτε κατά την επιστροφή χρημάτων.

Σε κάθε περίπτωση για την επιστροφή των προϊόντων, θα πρέπει να γίνουν τα παρακάτω :

  • Να μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας να επιστρέψετε κάποια προϊόντα, ώστε να γνωρίζουμε πως πρόκειται να παραλάβουμε κάποια συσκευασία. Θα λάβετε όλες τις λεπτομέρειες για την πιθανή αντικατάσταση προϊόντων ή την επιστροφή χρημάτων.
  • Τα προς επιστροφή προϊόντα, θα πρέπει να προέρχονται από την ίδια και μόνο παραγγελία.
  • Θα πρέπει να μεριμνήσετε ώστε τα προς επιστροφή προϊόντα, μαζί με τη συσκευασία τους, να καλυφθούν κατάλληλα με μεμβράνη, νάιλον κλπ ώστε να προστατευθεί η συσκευασία τους από τις αυτοκόλλητες ετικέτες των εταιριών μεταφορών και να επιστραφούν σε εμάς άθιχτα και έτοιμα προς διάθεση.
  • Μαζί με τα προς επιστροφή προϊόντα να συμπεριλαμβάνονται και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα και είδη που παραλάβατε (π.χ. εγχειρίδια χρήσης, μπαταρίες, θήκες, απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο / δελτίο αποστολής, κουπόνι δώρου, κάρτα αλλαγής κλπ).
  • Προϊόν το οποίο λάβατε μαζί με δώρο (π.χ. 1+1 δώρο), θα πρέπει να το επιστρέψετε μαζί με το επιπλέον δώρο, αλλιώς θα γίνει συμψηφισμός της αξίας του δώρου κατά την επιστροφή χρημάτων ή την αντικατάσταση με άλλο προϊόν.
  • Να έχετε πληρώσει τα έξοδα επιστροφής.
  • Να έχετε συμπληρώσει, υπογράψει και συμπεριλάβει στη συσκευασία επιστροφής, τη σχετική φόρμα επιστροφής / υπαναχώρησης που παραλάβατε. Αν δεν υπήρχε η σχετική φόρμα κατά την παραλαβή, μπορείτε να την κατεβάσετε και την τυπώσετε από εδώ.

Αφού παραλάβουμε τα προς επιστροφή προϊόντα :

  • Θα ελέγξουμε την κατάστασή τους και εφόσον τηρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών της εταιρείας μας, θα προχωρήσουμε σε αντικατάστασή τους (πλήρης ή αντικατάσταση ελαττωματικού εξαρτήματος) ή επιστροφή χρημάτων, συμβουλευόμενοι και την επιλογή που κάνατε στο έντυπο επιστροφής  που συμπληρώσατε.
  • Αν η επιστροφή οφείλεται σε ελαττωματικό προϊόν ή σε δικό μας λάθος κατά την αποστολή, θα το αντικαταστήσουμε και θα σας επιστρέψουμε ένα ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει. Αν υπάρχει απλώς ελαττωματικό εξάρτημα (π.χ. μπαταρία) θα το αλλάξουμε και θα σας το επιστρέψουμε. Αν δεν υπάρχει το προϊόν αυτό, θα ενημερωθείτε ώστε να επιλέξετε ένα άλλο ή να σας επιστραφεί η αξία του προϊόντος μαζί με τα έξοδα επιστροφής που πληρώσατε. Αν σας στείλουμε ίδιο προϊόν λόγω λάθους μας ή ελαττώματος, θα το παραλάβετε χωρίς νέα έξοδα αποστολής και με επιστροφή των εξόδων επιστροφής που πληρώσατε. Αν σας στείλουμε άλλο προϊόν μεγαλύτερης αξίας κατόπιν συμφωνίας, θα γίνει συμψηφισμός των εξόδων επιστροφής που πληρώσατε και θα χρεωθείτε μόνο τη διαφορά που θα προκύψει. Αν προκύψει αρνητική διαφορά (πίστωση) θα σας γίνει η αντίστοιχη επιστροφή χρημάτων.
  • Αν η επιστροφή οφείλεται σε λάθος δικό σας και επιθυμείτε αντικατάσταση με άλλο της επιλογής σας, ισχύει ότι και για το ελαττωματικό προϊόν που αναφέρθηκε παραπάνω, με τη διαφορά ότι δεν θα σας επιστραφούν τα έξοδα επιστροφής και θα χρεωθείτε με νέα έξοδα αποστολής. Αν σας στείλουμε άλλο προϊόν μεγαλύτερης αξίας κατόπιν συμφωνίας, θα γίνει συμψηφισμός της αξίας των παραγγελιών και θα χρεωθείτε μόνο τη διαφορά που θα προκύψει συν τα έξοδα αποστολής. Αν προκύψει αρνητική διαφορά (πίστωση) θα σας γίνει η αντίστοιχη επιστροφή χρημάτων.
  • Επιστροφή και αντικατάσταση εποχιακών ειδών (Προσφορές περιόδου) γίνεται με εποχιακά είδη της ίδιας περιόδου και ίδιας κατηγορίας (π.χ. εποχιακά ρούχα ανταλλάσσονται με εποχιακά ρούχα της ίδιας περιόδου).
  • Αν η παραγγελία σας εξοφλήθηκε με χρήση κάρτας μέσω του E-shop μας, εφόσον μας επιστρέψετε ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ (όλα τα προϊόντα) και εφόσον έχουμε εισπράξει το ποσό από την τράπεζα, θα ειδοποιήσουμε την τράπεζα για την ακύρωση της σχετικής συναλλαγής, ώστε να σας επιστρέψει το σχετικό ποσό μέσω αντιλογισμού. Από το σημείο αυτό και μετά, υπεύθυνη είναι η τράπεζα για την επιστροφή των χρημάτων. Αν όμως μας επιστρέφετε ένα μέρος της παραγγελίας και κρατάτε κάποια προϊόντα, θα σας επιστραφούν τα χρήματα που προκύπτουν, μέσω του τραπεζικού λογαριασμού που θα μας δηλώσετε στο σχετικό έντυπο επιστροφής (σημειώνοντας την τράπεζα, το IBAN και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου).
  • Αν η εξόφληση έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσατε στο έντυπο επιστροφής (σημειώνοντας την τράπεζα, το IBAN και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου). Λόγω τραπεζικών περιορισμών και μέχρι να αρθούν αυτοί, δεν μπορούμε να κάνουμε επιστροφή χρημάτων σε λογαριασμό που βρίσκεται σε τράπεζα του εξωτερικού.
  • Αν η εξόφληση έγινε με Paypal, θα γίνει αντίστοιχη επιστροφή μέσω Paypal.
gift certificate screen
gift card kids 1
free parking

phone support

buy mayoral 20182019